راه استاد

تاثیر کلام

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ

عُمر می گذرد ، مسایل اجتماعی و مسایل انسانی می گذرد ؛ آنچه باقی می ماند پاکیزگی است که باید از حرم رفتن و ارتباط با اهل بیت به دست بیاورید.

شخصی به حضرت صادق علیه السلام عرض کرد حاکم وقت قصد کشتم من را دارد؛شما یک کاری بکنید که از مرگ نجات پیدا بکنم.حضرت علیه السلام چیزی به او فرمودند و گفتند برو این را بگو.

توی مسیر آن شخص به سمت حاکم،این سخن امام را زیر لب میگفت تا  فردی را دید که به اصلاح از باطن افراد خبر دار بود و به او گفت :من در چهره ی و شخص مقتول را می بینم.بعد گفت دستت را باز کن و دستت را ببینم.دست را باز کرد و گفت این ید مقتول است .باقی اعضا رو دید همین را گفت .تا گفت زبانش را که دید گفت تو هیچ اتفاقی برایت نمی افتد و جانت در امان هست.

او رفت تا به حاکم رسید و گفت من با پای خودم اومدم،قبل از اینکه مرا بکشید بگذارید چیزی بگویم.حاکم اجازه داد و او گفت که امام صادق علیه السلام فرمودند به شما این را بگویم.

تا کلام از زبانش خارج شد نور کلام  حاکم را جذب کرد واز حکمش پشیمان شد.حاکم گفت :بخشیدم و خاتم خود را به او هدیه داد.

این تاثیر کلامه معصوم است 

  • راه استاد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
استاد نجفی درس اخلاق استاد نجفی امیر نجفی حجت الإسلام و المسلمین نجفی درس اخلاق مدرسه خاتم الأنبیا استاد اخلاق اخلاق علم اخلاق راه رسیدن به خدا عرفان مهدویت حدیث قرآن کتاب سنت امام زمان حضرت صاحب راه استاد استاد نکته های ناب اخلاقی نکته های اخلاقی